Ms. N00b

På tal om ingenting: Är tant normalt funtad?

Posted in Uncategorized by msn00b on 02 januari 2010

Alltså ni vet den där reklamen om Paradise Hotel när någon brud liksom vääääääser ”du vet att du vill kolla”. Ärligt nu honeys, handen på klackskorna/hjärtat/fabelboken eller vad ni nu bekänner er tro till:

Är det verkligen bara jag som blir oförklarligt och omedelbart asförbannad och vill slå sönder något när jag hör den där rösten?

Snälla, det kan väl inte bara vara jag?

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sanna said, on 04 januari 2010 at 12:29 e m

    Jag vet i alla fall att jag verkligen INTE vill kolla när jag hör den där rösten.

  2. msn00b said, on 04 januari 2010 at 1:44 e m

    Men eller hur?! Jag vet fan INGEN som följer skiten på allvar.


Kommentera

