Ms. N00b

Jag vågar tro det när de satt sig i bilen

Posted in Uncategorized by msn00b on 29 december 2009

Men alltså

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Plasmider och hennes M kommer kanske ner till gangsta’ land aka Calcuttas Svarta Rövhål aka Malmoe till nyår! Min Plasmider! Miiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Finaste vännen som är med mig varendaste dag, som vet allt värt att veta och som jag inte sett på mer än ett år.

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Jag tänker: Kött, som symboliskt vänts i stekpannan innan det (fortfarande råmandes) läggs på tallriken, krämig potatisgratäng eller ÅHH västerbottenpaj, fräsch sallad och tiramifuckingsu. kanske kanske kanske ett glas öl/vin till maten men i övrigt befriande alkoholfritt för ja vi är vuxna hela högen och då behöver man varken klä upp sig eller dricka sprit om man inte väldigt gärna vill. Rappakalja, värmeljus och långa samtal på balkongen, långpromenad på stranden med hundarna dagen efter om det inte hinns på nyår och aaaaahhhhhhh.

Älskling, jag kommer aldrig låta dig åka hem igen.

och ja, A och M kommer få sova ensamma för vi kommer sitta i köket och på balkongen och typ pladdra ihjäl oss.

IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 30 december 2009 at 12:48 e m

    Åh. Nästan avis där. Måste tvinga bästaste kompis M att komma hit. Snart.

    Hoppas ni får ett riktigt härligt minnevärt nyår ihop!

  2. msn00b said, on 30 december 2009 at 2:32 e m

    Gör det! Det är så lätt att skjuta upp och att det inte blir av. jag och Plasmider gör alltid planer men så kommer något emellan och helt pötsligt har det gått ett år. Do it!

  3. plasmider said, on 30 december 2009 at 7:33 e m

    Vi har skjutit på det alldeles för länge, faaan vad kul det ska bli ! Puss Löv Ju !

  4. Gabbi said, on 30 december 2009 at 8:00 e m

    Plasmider är ett intressant namn.🙂
    Jag har faktiskt stött på det som användarnamn på ett forum jag brukar läsa på… kanske samma tjej?
    Världen är liten!
    Det låter som om ni kommer att ha det riktigt superbt i alla fall!
    Hälsningar,
    Gabbi


Kommentera

