Ms. N00b

MÖG

Posted in Uncategorized by msn00b on 11 december 2009

Blir så sjukt less.

Letr hyreslägenhet cirkus tvåtusen billigare i hyra än den vi har (vilket inte borde vara så svårt ho ho ho), helt ok om den är mindre men vil vill att den skall ligga i ett grönare område för hundens skull. Gärna så långt från centrum so möjligt ty vi äro boring trettiosomethings och dessutom lite lantlolliga.

So far so good.

875078523572589 intresseanmälningar senare börjar jag ledsna.

Vaffan vi är två vuxna utan barn men med riktigt bra inkomst, det borde inte vara så svårt?

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 11 december 2009 at 5:03 e m

    Jag är mest förvånad över att folk inte är mer angelägna för att byta med er, priserna i området har gått upp som satan jättefort och folk kämpar länge för att få flytta så centralt och hgär kommer ni och erbjuder jävligt bra byteshandel. Människor är dumma i huvet.

  2. Liz said, on 11 december 2009 at 5:08 e m

    förresten, du har väl sett den här: http://www.mkbfastighet.se/templates/Apartment.aspx?id=944&objid=363130 Det är nära där jag bor fast närmare havet, tror du hade gillat det

  3. Anna said, on 11 december 2009 at 7:33 e m

    Tycker inte man ser annat än obygd och åkrar när man åker genom Skåne. 😉

    Fin central lägenhet bytes mot lantligt dito, agrikulturella aromer acceptabelt?

  4. msn00b said, on 11 december 2009 at 9:16 e m

    Liz: Eller hur? Men folk verkar tycka att Värnhem inte är tillräckligt centralt (sjukt, fan folk hade m ö r d a t för att bo fem minuters promme från centralen i gbg, det är ta mig fan centralt) Så ja, människo är dumma i huvudet. Ang lgh yes har sett den och anmält intresse.

    Anna: Men ja! Och lite koskit dör vi inte av, gief koskitsdoft any day hellre än avgaser och centrum. Hatar att bo i centrum, jag vill inte ha ”puls”, ”citypuls” får mig att vilja begå seppukku meddelst slött sugrör.

  5. plasmider said, on 14 december 2009 at 1:12 e m

    Jag kan ju alltid skicka ner en hink med koskit till dej om du känner en viss saknad, vi har så att det räcker för vårat husbehov. Jag förstår mej inte alls på det här med lägenheter, men så är jag ju en äkta lantis också 🙂

  6. msn00b said, on 14 december 2009 at 4:06 e m

    vet du, jag har faktiskt en hink med hästskit på balkongen, gör susen för odlingarna nu i vår.
    True story.


Kommentera

