Ms. N00b

Och så går en dag…

Posted in Uncategorized by msn00b on 07 december 2009

Mycket verksamhet i huvudet leder till mindre skrivande på bloggen, som vanligt. Jag är misstänkt lik en anka inser jag. Helgen bjöd på mängder av insikter och jag inser mer och mer vad det är jag skall syssla med när jag blir vuxen, hur jag vill bo, hur jag vill att mitt liv skall se ut.

Nu: Paddla vidare

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabbi said, on 08 december 2009 at 10:17 f m

    Åhhh jag vill också veta vad jag ska göra när jag blir stor, och hur jag ska bo.
    Tänk att man kan vara 34 år (harkel) och ändå inte veta?
    Jag ser fram emot att läsa om när du får pusselbitarna på plats i alla fall.
    Hälsningar,
    Gabbi

  2. Ninde said, on 08 december 2009 at 4:29 e m

    Åh enlightment. Hur gjorde du? (Vill också)

  3. msn00b said, on 08 december 2009 at 11:18 e m

    gabbi – Inte bara jag som tycker att jag inte är stor ännu då? Skänt att veta😉

    Ninde – Helt ärligt? Ingen aning, det bara slog mig att jag vill göra mer än att bara jobba emot kunder och hittepå-mål och tekniskt tjafs jag vill jobba för att hjälpa på riktigt och ändå kunna tjäna pengar.


Kommentera

