Ms. N00b

Just smile and wave

Posted in Uncategorized by msn00b on 05 december 2009

Hamnade på A’s företagsfest igår iallafall med sen om än ganska nykter hemgång som resultat. Bla bla bla, prat prat prat, efter många om och men ett litet glas vin och en litet skvätt whisky men overall en lugn och stadig kväll rent alkoholmässigt för mig.

Döm om min panik när jag istället då drömmer att jag var apfull och dansade typ halvnaken på ett bord och gjorde bort mig på diverse pinsamma sätt inför A’s alla kollegor.

Så här sitter jag och har fylleångest över en fylla som aldrig inträffade utan som jag bara drömde om.

Bra där.

Starkt jobbat.

 

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drottningen said, on 05 december 2009 at 12:14 e m

    men ingen huvudvärk 😉

  2. plasmider said, on 05 december 2009 at 12:15 e m

    Ha ha ha, min lilla croupier har vaknat igen. Finns ju ett bra talesätt, ångra inte det du gjort, bara det du aldrig gjorde.

  3. msn00b said, on 05 december 2009 at 4:55 e m

    Drottningen – hehehe nej en sambon ligge i fostetställning mwahahah

    Plasmider – så sant så sant 😀 Jag insåg att jag nog var lite berusad ändå när jag började svamla om hur många år jag jobbat på krogen hehehe

  4. lina said, on 09 december 2009 at 8:44 e m

    ha hah ah ah ah ha
    det kan du unna dig själv


Kommentera

