Ms. N00b

girltime damnit!

Posted in Uncategorized by msn00b on 04 december 2009

 

Ikväll är det killfritt🙂

Har laddat upp med god mat, gott vin, massor av dessertost samt en massa tjejigheter på tv ahhh (och sedan tänker jag  nörda framför datorn mwehehehehe)

Som den goda sambo jag är har jag dock parkerat en fyllepizza i kylen till älskad A

Nu – me time!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 04 december 2009 at 9:45 e m

    oh, du förtjänar!! =)

  2. plasmider said, on 05 december 2009 at 10:40 f m

    mmmhhh egentid… lövley…
    Jag får min på dagarna i stället, tacka vet jag älgjakt. Hur blev det med festen sen ?
    Puss Darling

  3. msn00b said, on 05 december 2009 at 11:30 f m

    Mmm det var nice🙂 För en gångs skull hade jag inte ensampanik heller utan njöt🙂

    ja visst ja älgjakt var det ja:-) Härligt🙂 Jodå festen gick bra, trevligt och lugnt🙂


Kommentera

