Ms. N00b

Om att ta katten i svansen och köra

Posted in Uncategorized by msn00b on 01 december 2009

Ptja, vad sägs om att jag INTE går och tränar? INTE städar och INTE gör det jag borde göra utan istället sveper in mig i min fluffiga kaninhalsduk (ja, jag hävdar bestämt att det är ok att bära päls om resten av djuret också används, kaniner äter vi upp hence är det bara  rent slöseri att slänga pälsen) sätter på mig mina sköna leggings en oversize skjota och tittar på dålig film.

Jomenfaktiskt det är bra så.

Kommentera

