Ms. N00b

Stupid is as stupid does

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 november 2009

Det är en sådan där dag då jag bara vill krypa ner i soffan och måla naglarna undertiden jag ser en dålig film. Dagen påbörjades under täcket med en stoooor kopp kaffe och sedan dess har jag mest skruttat runt och blängt på min lista med saker att avklara. Det är fredag damnit och min moral är i botten. Föll till slut för lockelsen och krälade ner i soffan för att se ett avsnitt av Lost och efter att knäfern hoppat upp och lagt sig i famnen på mig (ja, jag säger ju att schäfrar visst är knähundar – knäfrar) så höll jag på att aldrig komma upp. Hon ligger förövrigt där än, med huvudet på en kudde nedbäddad under en filt. Yes really.

Själv har jag lovat att bege mig ner i hamnen för att äta pepparkakor, dricka glögg och pussa på sambo och krama på Liz. Troligtvis dags att bege sig snart eftersom jag, som min sambos kollega uttryckte det, ”behöver en stund för att komma hit” minst sagt. Sist jag skulle ur det förbannade garaget stank hela bilen brända lameller i en timme eftersom jag ibland är mer snygg än smart. Jag kanske kanske kanske mosade däcket emot en viss betongklack på den förbannade garagerampen… Så ja, nuförtiden kalkylerar jag en halvtimmes tid för att ta ut bilen.

Nåja.

Jag är iallafall snygg.

Kommentera

