Ms. N00b

Älskling, den här är till dig.

Posted in Uncategorized by msn00b on 26 november 2009

Jag tänkte att jag skulle vara en snäll flickvän och effektivisera min önskelista litegrann så slipper vi få panik om ett par veckor när ingen av oss kommer på något. Jag blir glad för vad som helst men eftersom du undrade vad jag önskar mig så får du lite förslag men nej, du behöver inte följa dem.

Sookie Stackhouse är ju en favorit så…den här hade jag blivit glad för eller den här även om det är en helt annan story.

Den här mysdressen med tillhörande underdel i den där härliga hallonrosa färgen gillar jag (i storlek medium).

Förutom de förslagen vill jag pussas och ta långa promenader på stranden och vara ledig tillsammans med dig och faktiskt är det vad jag ser fram emot allra mest i jul, tid med dig.

osså en liten slagdänga på det för att bli riktigt jävla mushy mushy.

Puss finaste, jag ser fram emot vår tredje jul tillsammans🙂

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 26 november 2009 at 5:11 e m

    Hjjjääääälp snuttegullet anfaller! *håller för öronen blundar och stampar femåringstyle*🙂


Kommentera

