Ms. N00b

Posted in Uncategorized by msn00b on 22 november 2009

Alla frågar hur jag mår, jag vet inte jag. Jag mår inte något alls för att vara ärlig. Jag tänker mest.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sanna said, on 10 december 2009 at 12:44 e m

    Här klampar jag in helt oinbjuden. Jag är ute på jakt efter fler än jag i detta avlånga land som tycker om Doctor Who och då speciellt David Tennant. Läste din kommentar på en annan blogg och fick för mig att jag hittat en person. Stämmer det?

  2. msn00b said, on 10 december 2009 at 12:48 e m

    Absojävlalutas 🙂 Du har kommit helt rätt .-) kanske inte det jag bloggar om mest men ett fan är jag inte desto mindre och du är så välkommen så, här behövs ingen inbjudan 🙂 Jag misstänker att du hittade hit via Whimsical men om så inte var fallet så kan jag tipsa om att där har du ännu ett fan 🙂

  3. Sanna said, on 10 december 2009 at 12:51 e m

    Jag hittade dig i en kommentar hos Anna Klara. Om du har Facebook försöker jag starta en grupp som heter Doctor Who fans i Sverige. Inte lätt att hitta medlemmar måste jag medge.

  4. msn00b said, on 10 december 2009 at 2:05 e m

    Tyvärr, jag vägrar Facebook av principiella skäl men som sagt klicka in på Whimsical längst ned i min länklista så hittar du ett fan till 🙂 Hon bloggar dessutom lite mer om DT än vad jag gör 🙂

  5. Sanna said, on 10 december 2009 at 2:08 e m

    Förstår dig helt och fullt som vägrar Facebook. Jag gjorde det med tills arbetslösheten slog till och gjorde mig sysslolös och sällskapssjuk.


Kommentera

