Ms. N00b

Vacuum

Posted in Uncategorized by msn00b on 19 november 2009

 

Så galet trött så jag vet knappt vart jag skall ta vägen. För två veckor sedan skrev jag några inlägg om hur tråkigt jag hade det, samma kväll åkte pappa in på sjukhusen och fick spendera tio dagar på strokeavdelningen så nej, tråkigt har jag inte. Är tvärtom så trött och utarbetad att jag inte riktigt vet varifrån jag skall få ork till något annat än att ligga i min soffa och titta på dåliga serier, kanske tvätta en liten skvätt. Det enda som ger mig energi just nu är tanken på hundträning ikväll men frågan är om det är särskilt klokt att ge sig ut på vägen.

Tänker fortfarande på vad som kunde hänt på vägen igår när jag körde hela långa sträckan själv för första gången och naturligtvis prickar stormen. Slappnade av någonstans i höjd med Ängelholm på hemvägen men innan dess satt jag spänd som en fiolsträng med händerna prick kvart i tre på ratten (kvart i tre är det nya tio i två) och försökte se ut i vattenkaoset. Fy. Fan. Vad.Jag.Var.Rädd.

Att det sedan tog mig närmre en timme att hitta till A’s kontor när jag väl kommit ”hem” till Malmö igen är en annan historia, var t ex ute vid Nordanå’s bilprovning och snurrade en sväng, hur fan jag nu lyckades med det…

Kommentera

