Ms. N00b

I’ve come a long long way

Posted in Uncategorized by msn00b on 15 november 2009

 

Hemma i Malmö igen. Mina dofter, mina saker, mitt hem även om det fortfarande bär emot att kalla det för hemma. Det har varit långa dagar sedan förra torsdagen och jag har nog fortfarande inte riktigt processat allt som hänt men utan att gå in på detaljer kan jag nu säga att det är förhållandevis bra med både mig och familjen. Allt rullar vidare så att säga och jag kan bara hoppas att det fortsätter att vara bra.

Just nu kopplar jag bort det dä, samlar kraft tills dess jag behöver det igen. Tar dagen som den kommer och målar inte fan på väggen (yes, really, ME liksom. Man lever och lär).

På plusssidan har jag kört sjukt mycket bil på vägar jag känner utan och innan och dessutom kört hela vägen ner till Malmö utan att bli nämnvärt stressad eller fipplig (däremot har jag lärt mig vilka jävla douchebags det finns därute, A hade rätt, människor som kör SUV är lite mer dumma i huvudet bakom ratten än andra). Jag är en bra mycket bättre förare nu än vad jag hade varit om jag inte hade åkt till Gbg.

Nu soffan och kramas och sooooooova

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 16 november 2009 at 2:29 e m

    SUV är för fjantar, ha ! en terrängbil som inte kan gå i terräng… tillåt mej att småle.
    Skrev hon som leker med skogsmaskiner…

  2. Erika said, on 16 november 2009 at 7:01 e m

    Kramar i massor, fina fina du.


Kommentera

