Ms. N00b

El pausofågel

Posted in Uncategorized by msn00b on 09 november 2009

 

Det är lite tyst på bloggen just nu eftersom jag befinner mig i gbg sedan några dagar tillbaka eftersom en familjemedlem hamnat på sjukhus. Ibland händer det jobbiga saker i livet och just nu är jag mest j ä v l i g t tacksam över att jag faktiskt har en bil att slänga mig i när jag måste. Att min sambo är ungefär det mest hjälpsamma och snälla som går i ett par skor och att jag har vänner som inte bara tål, utan uppmuntrar att jag ringer mitt i natten och är osammanhängande i allmänhet.

Stor kram till alla er som hört av er via blogg, mail och telefon för att kolla att jag är ok, det värmer något så oerhört.

 

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 09 november 2009 at 11:09 e m

    Kärlek till tusen, finns när som helst!

  2. Martin said, on 10 november 2009 at 12:35 f m

    Hoppas att allt löser sig för er.
    & om det är någon som jag känner igen så får du hälsa de varmaste
    /Martin

  3. karolina said, on 10 november 2009 at 12:56 f m

    Kram

  4. Ninde said, on 10 november 2009 at 10:36 f m

    Aj. Oj. Kram

  5. Gabbi said, on 11 november 2009 at 4:42 e m

    Nejje? Trååååk. Krya?
    Klem!
    //Gabbi

  6. karolina said, on 11 november 2009 at 9:12 e m

    kram kram kram

  7. Stina said, on 11 november 2009 at 11:00 e m

    Usch, vad trist, nära och kära SKA må bra, så är det bara.
    Jag vet ju inte vad som hänt, men jag hoppas det löser sig på bästa sätt.

  8. Ina said, on 15 november 2009 at 2:56 f m

    Tänker på dig.


Kommentera

