Ms. N00b

Hannah, panna sover som en stock?

Posted in Uncategorized by msn00b on 03 november 2009

Alltså, hur tidigt får man lov att ringa sin kompis när hon inte jobbar utan pluggar och troligtvis inte varit i skolan idag? När är det magiska klockslaget?

Magkänsla säger nunununununu, jag tänker ”NEJ!” (pungspark).

halv nio? Nio ?

Vaffan kan inte alla bara skaffa djur och barn så att man vet att de är vakna vid sju/åtta? Det skulle förenkla mitt liv så sjukt mycket.

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 03 november 2009 at 9:52 f m

    Halv nio? Nio? Hells to the nos. Iaf om det vore jag. Jag hade föredragit elva.

  2. msn00b said, on 03 november 2009 at 10:11 f m

    Mjo jag vet. Seså, bli sambo och kläm ut ett par ungar nu så att jag iskallt kan räkna med att du är vaken 0700 en lördag. var lite solidarisk för fan.

  3. Liz said, on 03 november 2009 at 11:00 f m

    Räcker det inte med att jag gifter in mig i den släkt som har mest hushållspersonal och en separat flygel jag kan sova till elva i? Där det inte finns mobiltäckning? Det var min plan iaf🙂

  4. Ninde said, on 03 november 2009 at 12:01 e m

    Tio är väl rätt vedertaget. Undantaget sjukt morgontrötta. Som mig*. Eller min kompis jag ringt och väckt vid halv tolv helgmorgnar ibland..

    * Även om jag tyvärr sällan snoozar ens på helgmorgnar numera.

  5. msn00b said, on 03 november 2009 at 12:21 e m

    Liz: njae, det beror väl på om du vill att jag kommer hem till dig och bankar ner dörren elelr inte?

    Ninde – will keep that in mind. personligen är jag stolt över att jag insåg att inte alla är vakna och pigga vid åtta liksom hehe

  6. hannah. said, on 04 november 2009 at 11:54 f m

    knasfia.
    jag vaknar mellan 05 & 14, alla dagar.
    klejs går upp 07.30, alla vardagar, 08 om han är bakis och 09 övriga dagar.
    lelle går upp när hon måste kissa; oftast mellan 09 & 10.
    andi sover förmodligen inte, jag har iaf aldrig sett ‘na, han är vaken när jag somnar o har gått till jobbet när jag vaknar.
    the bejbi är än så länge för liten för att ha ngt att säga till om.
    kitten går upp 06, tjejen en kvart senare.

    sedär! hela hushållets tider! måste säga att jag är mest flexibel av oss alla, gusåbra.

  7. msn00b said, on 04 november 2009 at 12:42 e m

    Goodie…då säger vi helt enkelt så att om jag skall störa maximalt antal människor hemma hos dig så ringer jag åtta? Bra så .-)


Kommentera

