Ms. N00b

Oh jag höll på att glömma!

Posted in Uncategorized by msn00b on 29 oktober 2009

Nu står finfina brumbilen i säkert (peppar peppar) förvar i vårt garage. Yay! Det blev en Toyota Avensis i färgen ”sand”. Nu skall jag bara våga köra eländet också för tillfället drömmer jag mest mardrömmar om att jag ska repa lacken hehe

 

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ina said, on 29 oktober 2009 at 10:42 e m

    Grattis till bilen, jag hade varit helt handikappad utan min!

    Du läste väl kommentaren i min blogg om att jag i princip borde få ett handikappad barn för det hade berikat mitt liv och gjort mig till en bättre människa? jag spyr på det. Jag VILL inte ha ett handikappat barn, får jag ett så älskar jag det givetvis men vi är överens om att göra fostervattenprov för att se om något är snett.

  2. msn00b said, on 29 oktober 2009 at 10:53 e m

    Tack sweetie🙂 Jo jag läste den där, helt sjukt i mina ögon, man har sjunkit bra jävla lågt när man önskar sina medmänniskor handikappade barn. Alltså herregud, händer det så händer det men det är väl för guds skull ingenting att sträva efter.


Kommentera

