Ms. N00b

Vet ni vad jag hatar?

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 oktober 2009

Människor som säger ”limiterade” istället för ”begränsade”.

GAH

Det heter ”begränsad upplaga” inte ”limiterad upplaga”

Basta!

 

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 27 oktober 2009 at 11:53 e m

    Lika bra att vi skippar svenskan helt snart, det är ju ändå bara en massa låneord. Sen ta det hela med dator och mobilspråk, jag är gammal, förstår inte en enda av alla dessa konstiga uttryck och förkortningar.

  2. karolina said, on 28 oktober 2009 at 3:24 f m

    buuuut daaarling

    itäs speciiiaaal… its a liiiimited eeeeditioooon

  3. msn00b said, on 28 oktober 2009 at 8:58 f m

    P: Vi kan ha en crash course om du vill? Dessutom kom fan inte och gnäll om ålder du är yngre än jag 😛

    Lina: Indeed men ändå…vaffan.

  4. plasmider said, on 28 oktober 2009 at 10:00 f m

    Tack darling, kan behövas när sonen väl kommer upp i den ålderna och ska meddela mej något. Tror inte 15-åringar gillar att få ett VA? i svar.
    Jag har nu lärt mej brb… duktiga jag… räkna med en seg elev.

  5. msn00b said, on 28 oktober 2009 at 10:26 f m

    wtf n00b l2r Bl33t, w00t w00t! ❤


Kommentera

