Ms. N00b

MsN00b vs gubbjävlarna

Posted in Uncategorized by msn00b on 24 oktober 2009

Ponera att du är bilförsäljare. Dvs din timlön suger hårig getrumpa med smör på och säljbonusen är det som gör att de små barnens ögon tindrar vid åsynen av julklapparna varje december.

Are you feeling it?

Borde du inte, rent hypotetiskt, vara intresserad av att försöka sälja bilarna du har i hallen då? Eller tycker du verkligen  att det är en så bra idé att totalt ignorera två kunder som har frågor om bilarna och istället stå och småprata kollegorna sinsemellan? Låta bli att svara på frågor genom att vända mig ryggen och i allmänhet vara jävligt dryg. Tror du verkligen att vi åkte ut och klampade runt i industriområdet  en lördagseftermiddag för att det var så jävla roligt snarare än för att faktiskt köpa en bil?

Om du som kund tycker att det är lite småsexigt att  bli ignorerad av två medelålders gubbiga bilförsäljare med attitydsproblem de luxe så föreslår jag att du tar en tripp till Förenade Motor i Malmö. Om inte, stay the hell away.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stina said, on 25 oktober 2009 at 2:13 e m

    WOW, du skriver ju helt sjukt bra!
    Hittade dig via Ina, och det är jag glad att jag gjorde🙂
    Jag kanske är lite rubbad, men jag finner en viss tillfredsstälelse i att läsa om ärliga raka icke-förfinade åsikter och händelser.
    Bra jobbat!

  2. msn00b said, on 25 oktober 2009 at 5:16 e m

    oj tack! Nu blev jag ju helt rörd ju🙂 Ang att vara störd, hell jag är nog lite störd som inte bara upplever det men dessutom skrive om det haha.

  3. Ninde said, on 26 oktober 2009 at 1:45 e m

    Vilka idioter. Önskar att jag kunde säga att jag inte visste vad du talade om. 90% av bilförsäljarna vill tydligen inte sälja till ”fel kön”. Tydligen:/

    Kör stenhård bojkott av dåliga säljares varor, det enda som biter…


Kommentera

