Ms. N00b

Det finns en person

Posted in Uncategorized by msn00b on 22 oktober 2009

… som är väldigt viktig för mig.

Den här personen följer mig genom livet oavsett om jag gråtande och hulkande sitter på ett tåg i Österrike eller ligger face down bakom ett blackjack bord eller slåss med en vakt på en krog (yes really, long story som jag får berätta någon annan gång) eller om jag bara går hemma och plockar dammråttor. Hon ältar allt mellan himmel och jord med mig och framförallt så står hon ut med mig! Bara en sådan sak liksom!

Allra oftast är vi rörande överrens och de gångner vi inte är det så…ptja. Låt oss säga såhär; hennes M och min A har lärt sig stänga av öronen vid det här laget, de vet mycket väl att vi ändå kommer ringa varandra om fem minuter och vara sams igen.

Hon är en av de få som jag varit riktigt osams med i nästan ett år och saknade så mycket att vi var tvugna att bli sams igen, livet var helt enkelt för tråkigt utan henne.

Nu har den galna människan dessutom börjat blogga. Ni kan följa henne här och det föreslår jag verkligen att ni gör för runt den här tjejen händer det grejer!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 23 oktober 2009 at 12:06 f m

    Fan älskling, jag kunde inte beskrivit det bättre själv. Läser och följer din blogg med glädje, skrattar och lider med dej. Kram Finaste Vännen

  2. m said, on 23 oktober 2009 at 10:21 e m

    ja hon är en guldklimp som förgyller livet för oss båda

  3. msn00b said, on 23 oktober 2009 at 10:43 e m

    Indeedy🙂 Välkommen hit förresten🙂


Kommentera

