Ms. N00b

Det fria ordet

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 oktober 2009

 

Insåg lite lätt panikartat att någon sökt på min hundklubbs namn och hamnat på min blogg. Min blogg där jag har ett fotografi på mig själv och skriver om tuttar, fitta, kukar och förkylningar och tvätttider om vartannat. Min blogg som jag hittils hållt borta från alla sökord som kan leda tillbaka till mig som privatperson och där någon skulle kunna känna igen mig på fotografiet. För hell om någon bara ramlar in här så är det liksom inte samma sak som att vara regelbundet sökbar. Min blogg där jag ganska ofta litar på att mina regelbundna läsare har om inte en ganska rejäl skopa salt med sig när de läser, så iallafall glimten i ögat.  Funderade ett ögonblick på om jag kanske borde radera inläggen om hur jag slarvigt flashar mig för grannarna både en och två gånger om dagen eller kanske iallafall det där inlägget där jag skriver att ikväll blir det banne mig inget bonka bonka för det går inte att suga kuk när man är täppt i näsan. Eller inlägget där jag går ut med vilken storlek jag har på bh, märk väl inte för att jag har ett så stort behov av att berätta vilken storlek jag drar utan snarare för att det är sjukt svårt att hitta den storleken i ett normalt sortiment (tanke: Herregud, varför förklarar jag mig?) eftersom de stora kedjorna verkar tro att one size fits all.

Fick ytterligare lite panik.

Sedan var det som att det small till i skallen på mig, för allvarligt who gives a shit? Nej jag tänker inte censurera mig. Den här bloggen är mitt sätt att fritt få orera oavbruten om alla (ok de flesta, annars skulle jag ju inte göra annat än att sitta här och skriva) dumheter som behagar dyka upp i mitt huvud och vad gör det att jag faktiskt träffar en del av de här människorna ibland? Ingenting!

Men ok, jag kanske skall börja stavningskolla iallafall.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 21 oktober 2009 at 10:23 e m

    För mej kommer du alltid att få orera fritt,I lööv you for it ! Det finns ju tråkigare bloggar att läsa, inga namn nämnda.

  2. msn00b said, on 21 oktober 2009 at 11:16 e m

    hahaha jag vet vilken! Jag vet vilken! och du, detsamma, kärlek!

  3. Erika said, on 22 oktober 2009 at 5:13 e m

    Be free baby! Kram.

  4. msn00b said, on 22 oktober 2009 at 5:23 e m

    du med finaste du! Förresten, skriv! Kram.

  5. Gabbi said, on 22 oktober 2009 at 9:06 e m

    Jag tycker du ska orera fritt.🙂
    Jag vet inte alls vem du är, men tycker det är väldigt välskrivet, intelligent och underhållande det du knattrar fram på tangentbordet.
    Skriv bara.🙂
    Hälsningar,
    Gabbi

  6. msn00b said, on 22 oktober 2009 at 9:13 e m

    Men oj söta fina, nu blev jag faktiskt riktigt rörd. Tack!


Kommentera

