Ms. N00b

Och det tog mig trettio år?

Posted in Uncategorized by msn00b on 20 oktober 2009

Jag har nått punkten i mitt liv då jag kan se ner på mina kurvor och tänka

”oh yum vad jag har njutit”

Istället för att se ärr, fett och kanske en cellulit eller två ser jag skrattrynkor, en stolt hållning och händer som trivs i jorden. En kropp formad av njutning. Såväl mat som långa promenader. Både kurvor och starka ben. Starka händer och fokus i blicken men en nacke som inbjuder till kyssar.

Fan vad snygg jag är.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. dodgy said, on 21 oktober 2009 at 8:23 f m

    Ja det är du, snyggat i hela vida världen!😀

  2. Gabbi said, on 21 oktober 2009 at 10:48 f m

    Mycket bra, mycket bra!
    30 år är ju inte sååå länge egentligen?
    Vissa når aldrig den insikten.
    //Gabbi

  3. Ninde said, on 21 oktober 2009 at 11:43 f m

    Yes! Visst är det en härlig känsla. Jag kan fortfarande smågnälla ibland. Men i grunden är jag faktiskt rätt nöjd. Märkte det när jag blev lite föör smal med exet. Jag gillar mina former. Tydligen killar med. För enda gången någon har gnällt är när jag gått ner lite för mycket. Och då hade jag ändå ett ex med bitvis seriös fettskräck när det gällde honom själv..

  4. Liz said, on 21 oktober 2009 at 1:29 e m

    Sötnöt! *kärlek*

  5. msn00b said, on 21 oktober 2009 at 7:49 e m

    Dodogy – awww älskade fina du, du gör mig både stark och svag i knäna🙂

    gabbi – njae det stämmer ju men tänk vad coolt om man kunde insett det redan i tonåren? Men tack snälla fina du för peppen🙂

    Ninde – hell yes! Bästa känslan i världen och vad glad jag blir av att den delas av andra! Way to go tjejen!

    Liz – kärlek till dig med fina🙂


Kommentera

