Ms. N00b

Att tänka efter – efter

Posted in Uncategorized by msn00b on 19 oktober 2009

 

Men vad ÄR det med mig, nakenhet och duschar och grannar?

I gbg hade vi ett fönster i duschen (yes really) som jag trodde var ogenomskinligt eftersom det var frostat. Jag skall lära er en sak här och nu mina vänner. Frostade fönster är inte ett dugg ogenomskinliga vilket jag erfor en dag när jag satt på gården och rökte och tittade upp emot badrumsfönstret tre våningar upp där jag konfronterades med min sambos oerhört läckra rumpa.

Insåg kvickt att jag flashat mig för ca 50 pers om dagen i minst ett års tid håhåjaja så det kan gå.

Duschade i mörker i åtminstone en vecka.

Försökte sätta upp gardiner to no avail I might add.

Gav upp och fortsatte flasha mig. Skit samma.

Nu ar vi ett badrum helt utan fönster. Fyra väggar av insynsfritt kakel vilket innebär total frihet på nakenhetsfronten. Om jag nu inte hade varit så förjämra korkad att jag gick in näck i arbetsrummet för att pussa på sambon innan jag duschar.

I medljus.

Framför fönstret.

Mitt i stan.

Flera gånger i veckan.

No wonder att grannarna hejjar så glatt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 20 oktober 2009 at 8:28 f m

    Jag insåg just att jag i såna fall måste ha gett dina grannar i Gbg en peepshow värd namnet när hälsade på🙂

  2. msn00b said, on 20 oktober 2009 at 9:08 f m

    ungefär som när vi satt hemma hos dig och vinkade till Carlos menar du?😀 Dåliga ovanor blir traditioner bara man upprepar dem tillräckligt ofta😀


Kommentera

