Ms. N00b

Det är bara att konstatera

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 oktober 2009

Jag är en skogsmulle.

Älskar mina onsdagar och söndagar när jag får lov att packa knäfert i bilen och pipa iväg ut till skurup, Lilla M har dessutom börjat fatta galoppen såpas att hon blir överlycklig bara jag sneglar på mina armébyxor 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 16 oktober 2009 at 11:29 f m

    Vänta nu..dina armébyxor? (Trodde det bara vara jag. A.k.a i hemlighet skogsmulle i Hemstaden.)

  2. msn00b said, on 16 oktober 2009 at 8:15 e m

    ohhhh yes, armebyxor, Kyrajacka och tretornstövlar fodrade med fårskinn all the way up och jag blir en happy camper. Till våren planerar jag att vara aningens mer fashionable och matcha mina Kyrastrumpor (rutiga utanpå byxorna) med min pashminasjal (varmt OCH praktiskt) och en barbour-gubbkeps.

    Theres no sense in not dressing sensibly som mami skulle sagt (och det är banne mig snyggare än det låter haha):-)


Kommentera

