Ms. N00b

dagens u-landsproblem

Posted in Uncategorized by msn00b on 13 oktober 2009

Jag har gått ner i vikt så att bh’n håller på att ramla av mig trots att tuttarna för en gångsskull behållit sin storlek. Det är alltså bara runtom jag gått ner i vikt. Alla mina gamla bh’ar är för små i kupan men perfekta runtom och min älskade fina nya är alltså för stor överallt utom i kupan och jag oooooooorkar inte leta rätt på en ny underbar tutt-tant som tittar på mig och ser precis vilken storlek jag skall ha.

Fan fan

dubbelfan.

Någon som vet var i Malmö man får tag på bh’ar i knäppa storlekar typ 65 D?

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DivaLiz said, on 13 oktober 2009 at 2:37 e m

    Change of Scandinavia. Men inte i Malmö. Nova Lund. Det enda stället på hela jorden (ja bokstavligt) som har behåar som passar mig och mina juver.

  2. msn00b said, on 13 oktober 2009 at 5:18 e m

    jamen så utmärkt bra att vi skall köpa bil då!

  3. karolina said, on 14 oktober 2009 at 7:30 e m

    ehm… Hm…
    se…
    Sport BH

    Oh so gött

  4. msn00b said, on 14 oktober 2009 at 9:09 e m

    mjo, jätteskönt men jag gillar inte när bröstvårtorna syns igenom så jag vill ha styv kupa.

  5. Gabbi said, on 19 oktober 2009 at 7:31 e m

    Nej!
    Nu blir jag sjukt bitter.
    Jag vill också gå ner i vikt och ändå ha D-kupa.
    *plutar*
    Är hundpromenader the shit?
    Vad väger du människa? Visst är du en lång tjej?
    //Gabbi *F-kupa och halvmilen runt om*

  6. msn00b said, on 19 oktober 2009 at 8:34 e m

    Jomenfaktiskt, hundpromenader IS the shit, att gå ö h t har alltid funkat för mig när det gäller att hålla mig i form. Behöver inte ens vara särskilt snabbt, bara långt och mycket och regelbundet. Just nu vet jag faktiskt inte vad jag väger men seaste åren har jag pendlat mellan 68 och 77 beroende på hur jag mår och jag är 176 lång.
    Mitt allra bästa råd är fö att slänga vågen rakt åt helvete och köpa kläder som sitter snyggt oavsett storleken man drar, känner man sig snygg så sträcker man på sig mer och då ser man dels smalare ut och så mår man bättre och tenderar att inte vilja gömma sig hemma så mycket och då går iaf jag ner i vikt. Mår jag däremot kass så dröjer det inte länge innan jag når ballongstatus.

    Just vågen är så jävla falsk dessutom eftersom man inte vet om det är vatten, fett, muskler eller skelett som väger.

    Gabbi, sötaste när skall du börja blogga?


Kommentera

