Ms. N00b

småsint? Moi?

Posted in Uncategorized by msn00b on 12 oktober 2009

Jag sitter med kaffet och skummar kommentarsfältet i Alex Schulmans blogg och snubblar över det här inlägget

och en av kommentatorerna svarar:

Ja jag slår alltid av huvudstömbrytaren när jag går hemifrån!
Även hos grannen i våningen bredvid, över och under mig – man vet ju aldrig om dom glömt något på.
Man kan aldrig vara för säker.
 
Är det bara jag som ser framför mig hur människans granne i godan ro satt igång en (laglig naturligtvis, vad trodde du jag menade?) nedladdning och gått hemifrån i trygg förvissning om att när h*n kommer hem minsann då skall h*n få titta på denna underbara film/whatever som h*n väntat så länge på.
Eller kanske står grannen i  en varm dusch, i nöjd förvissning om att h*n just idag sjukskrivit sig och kan ta det riktigt lugnt på morgonen och så bara *poff* lights out <insert skräckfilmsmusik>
Herregud vilket underbart sätt att jävlas med sina grannar oh kunna skylla på ”det allmännas bästa”. Jag måste genast lokalisera huvudströmbrytaren till gårdsnazistens lägenhet!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 13 oktober 2009 at 11:12 f m

    Ha,ha sjukt bra. Ska bara lokalisera huvudströmbrytaren till han som snodde min garageplats en gång. He he..

  2. Lilla My said, on 19 oktober 2009 at 10:43 e m

    Ja !!! Mera vardags terrorism🙂 Jag är med, mycket lättare på landet då proppskåpet sitter på utsidan…

  3. msn00b said, on 20 oktober 2009 at 9:10 f m

    Indeed… dock är den enda jag känner på landet du och du bor ju liiiiiite väl långt bort för att jag skall hojta runt i ditt proppskåp


Kommentera

