Ms. N00b

Längtan efter ett litet hus att hyra

Posted in Uncategorized by msn00b on 08 oktober 2009

 

Jag håller på att bli galen. Spritt språngande knäpp.

Som ni vet om ni hängt med ett tag så har vi ett dagis på innergårde ntil vårt hyreshus i stan. Alla fyra sidor av gården täcks av stenhus, även gården är stenlagd tänk ljudtunnel. På balkongen sitter jag och försöker föra en konversation. Sedan går jag in, stänger tre dörrar, försöker fortsätta konversationen. Stänger FYRA dörrar, då blev det uthärdligt. Inte mer än så. Sedan dess har jag fantiserat om att ställa mig på balkongen med en kulspruta eller bara dela ut gagballs till alla ungar. Jag kan se det framför mig, 25 jävla ungar i gimphuva med gagball, eller för all del annat mindre äckligt alternativ men just nu är hela huvudet sönderskriket så jag kommer faktiskt inte på något annat.

mmm gagballs.

Kommentera

