Ms. N00b

Varsågod och kräks på mig ty jag är lycklig.

Posted in Uncategorized by msn00b on 07 oktober 2009

Ni vet hur allt kan kännas som skit ibland trots att tillvaron egentligen är ganska bra? Upplever för tillfället motsatsen, Visst det pisseregnade imorse och jag har fyra flyttkartonger i hallen fulla med vinterkläder. Visst hela hemmet ser ut som något Norén hade kunnat fantisera ihop (minus svärmor, hon befinner sig varken i urna eller på vår obefintliga spiselkrans, däremot har vi två kremerade hundar i urnor i garaget, true story). Visst jag har ont i magen efter den alldeles för starka curryn och sure jag har post-mens finnar i hela ansiktet och borde plockat ögonbrynen för en halv evgihet sedan.

Men allt är så jävla bra ändå.

Jag lever med mannen jag älskar, har världens finaste vänner, en väluppfostrad hund, bor rymligt och centralt och har snart både körkort och bil. Har dessutom bra ekonomi.

Lyx I tell you.

Kommentera

