Ms. N00b

Note to self

Posted in Uncategorized by msn00b on 07 oktober 2009

Dags att plocka fram långkallingar och fodrade gummistövlar om jag skall stå och frysa på en appellplan hela vintern.

Fi fan.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DivaLiz said, on 08 oktober 2009 at 9:43 f m

    Det är såna här dagar som jag är tacksam för uggsen. jag är även tacksam att jag hade vett att gräva fram minai centrury 21’s outlethög istället för att lägga 2500 på dem retail. Varmt och billigt, det gillar vi. Men jo, jag hoppas fortfarande på att inte springa på någon jag känner när jag är ute och går i dem. Sist jag hade gummistövlar på mig fick jag b att backa upp mot bakdörren till huset. En diva är en diva är en diva🙂

  2. dodgy said, on 08 oktober 2009 at 1:10 e m

    och tjocka strumpor. WITH LIL FISHIES ON EM!


Kommentera

