Ms. N00b

Om kärlek

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 september 2009

 

Vi har inte träffats så ofta på sistone min L och jag, mestadels har det varit mitt fel. Trötthet, lathet, mycket att göra och en allmän bekvämlighet har lett till att jag inte masat mig hemifrån så mycket som jag borde.  Men igår på L’s värmeljusbeströdda balkong med utsikt över Malmö’s svar på Central Park och med en gourmet pizza framför mig och enb pladdrande L mitt emot så mindes jag varför det alltid är värt att resa sig ur den där soffan oavsett hur trött man är.

Honey jag älskar dig.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. divafabulous said, on 17 september 2009 at 12:29 e m

    Meh? *snörvel* jag älskar dig mer?

  2. msn00b said, on 17 september 2009 at 8:21 e m

    men ååååå
    you & me darling, alltid.

  3. Ninde said, on 18 september 2009 at 3:22 e m

    Åh. Sådana kompisar är värda sin vikt i guld. Tjejen som jag kallar ”M” på min blogg och jag har ungefär samma typ av relation.

  4. msn00b said, on 19 september 2009 at 7:52 f m

    oh ja, jag vet inte vad jag hade gjort utan mina allra allra närmaste. De är så oerhört viktiga. Family liksom.


Kommentera

