Ms. N00b

Lugn i stormen – eller lugnet före stormen?

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 september 2009

Och naturligtvis är det nu, NU av alla jävla tillfällen som trafikskolans jävla hemsida väljer att tappa alla ettorna. NU. Den låter mig helt enkelt inte göra slutproven, trots att jag klarat alla andra test. Totalvägrar.

Och vet ni? Jag totalvägrar att få panik, faktiskt. För nej, det hjälper inte att sitta här och bli stressad. Jag får helt enkelt vänta på att de löser problemet nu när jag felanmält och undertiden får jag väl…ptja sitta i solen och läsa en bok i någon timme?

Jag har helt enkelt slutat hetsa upp mig för det hjälper fan inte.

 

(sålänge de faktiskt löser problemet inom överskådlig tid så att jag kan utnyttja tjänsten jag betalt för, görs inte det reserverar jag rätten att bli spritt språngande hysterisk.)

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. divafabulous said, on 14 september 2009 at 2:02 e m

    Ja faktiskt. Hästhuvud? Marsvinshuvud? Jag fixar. Whatever floats your boat, bebe.

  2. msn00b said, on 14 september 2009 at 2:46 e m

    men gulle!


Kommentera

