Ms. N00b

3…2….1

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 september 2009

Lite drygt 24 timmar kvart tills jag (skakande av nervositet) kommer lämna lägenheten för att skriva teoriprovet. Nu är det med andra ord råplugg för hela slanten som gäller.

Hittils så går fas A, B och C bra men jag måste läsa mer om bilens miljöpåverkan, släp och avsnittet om själva bilen samt reaktionssträcka/bromssträcka. Handen på hjärtat är jag mer orolig för att räkna fel än vad jag är över övriga kunskaper.  Är det samma för er? Att ”mattehjärnan” liksom går i baklås under stess även om det bara gäller enkla tal?

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 14 september 2009 at 10:42 f m

    Absolut, samma sak här, även om jag nog varit mer nervös under NOG delen på högskoleprov. Inte för att det på något sätt är svåra uppgifter egentligen, utan för att jag hatar NOG-formatet och att räkna under stress. Bara känner hur de mattekunniga hjärncellernas aktivitet liksom tvärnitar när adrenalinet flödar.

    Och kan jag fixa det, kan du. Lugn och fin bara. Djupa andetag. Intala dig själv att du kan det. Tror du mig inte så titta dig runt i trafiken. Tänk på vilka puckon som kör runt varje dag. Riktiga noobs😉 Kan de fixa det, kan du..:)

  2. Ninde said, on 14 september 2009 at 10:43 f m

    ..och eftersom jag är lite skrockfull önskar jag dig inte lycka till. Utan säger som de sa i Frankrike innan prov. ”Merde”😉

  3. msn00b said, on 14 september 2009 at 1:48 e m

    Vet du om att du är typ…bäst? Fina rara snälla uppmuntrande människa!

  4. DivaLiz said, on 14 september 2009 at 1:57 e m

    Men faktiskt. Och det som gör mig förbannad är att de där n00bsen antagligen inte la lika mkt pengar/tid på sina körkort som jag och så får de bara hjula runt och bete sig som asshats ändå. Huu. Och det här med att mattehjärnan kopplar ner stämmer helt på mig, särskilt om det gäller statistik, föga praktiskt kan jag be att få tala om. Men hörru, go darling. Det fixar du. Det vet jag att du gör🙂

  5. msn00b said, on 14 september 2009 at 2:48 e m

    Men ååååå kärlek, faktiskt kärlek.
    fina fina


Kommentera

