Ms. N00b

Ordning i skallen igen

Posted in Uncategorized by msn00b on 09 september 2009

 

Jag blev piggare efter 2 timmar körkortsteori, who would have thought? Och paniken inför toeriprovet näst vecka har lagt sig, klar jag löser det här. Jag fixar det mesta bara jag tar hand om mig själv så att jag orkar.

För övrigt, någon som vet om det är någon bilhandlare man absolut skall undvika i Malmöområdet? Vi har tänkt oss en Toypta Avensis (kombi) från 05 och framåt (gärna med läderklädsel eftersom tygklädsel suger röv när man har hund).

Nu flannelpyamas, te & smörgås och Supernatural.

Imorgon teoripluggande deluxe

Kommentera

