Ms. N00b

dagsform – ur form

Posted in Uncategorized by msn00b on 09 september 2009

Feberstigning – check

rinnande näsa – check

Huvudvärk – check

nackmuskler spända som rep – check

värkande leder – check.

Läst körkortsteoriboken inför teoriprovet nästa veckan –Så in i bänken inte check.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drottningen said, on 09 september 2009 at 5:55 e m

    nu förstår jag inte.. du har ju en hel vecka på dig!

  2. msn00b said, on 09 september 2009 at 9:20 e m

    Nämensåatteh… ja, jag vet. jag hr ju tid på mig och vaffan klart jag fixar det men just då, just där så var jag ynkligast i heeeeeeela världen 🙂 Sedan är väl just körkortsteorin en sådan där sak som har vuxit till enorma proportioner i mitt inre, mycket på grund av att salstentor och jag inte varit de såtaste vänner under pluggtiden… Att ordbajsa i hemtentor däremot, nemas problemas

  3. DivaLiz said, on 10 september 2009 at 10:10 f m

    Gulle! Du fixar! Och var inte rädd för ordbajseri, det slipper du helt, du ska bara klicka i ett av flera alternativ som ges, så du behöver inte formulera några svar alls. Några repeterade internettester och så är du i hamn garanterat! (och jourtelefonen för förklaring av muppiga skyltar är öppen dygnet runt)

  4. msn00b said, on 11 september 2009 at 9:04 f m

    gulle dig, fina söta. Jag har precis laddat kaffebryggaren och skall alldeles straxt sätta mig med eländet. Uuuuuuu när det här plus ditt statisnusk är över så tycker jag att vi möts upp i valfri soffa, pillr hår ch suttar på varsin chokladtub deal? (dejten efter den kan vi ha på gymmet, svärandes över chokladtuberna)


Kommentera

