Ms. N00b

Mer gris, nu i plåtburk.

Posted in Uncategorized by msn00b on 08 september 2009

Inser till min fasa att jag har halkkörning idag.

Nämensåattehhh

Nu hör till saken att jag på fullaste allvar blir rädd på t ex Liseberg, av att flyga etc. Jag tycker helt enkelt att det är fördjävla läskigt att tappa kontrollen. Att inte kunna påverka om något går fel. Jag har heller aldrig kört bilen utan någon som sitter bredvid förut.

Jag misstänker att jag kommer ha skitkul, jag kommre pipa som en gris javisst men WTF, nu kör vi.

(bild i ful hjälm utlovas)

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DivaLiz said, on 08 september 2009 at 10:14 f m

    Hjälm? Har man det numera? Vi hade inte det när jag gjorde halkan (fast det hade å andrasidan kanske varit praktiskt så som jag bar mig åt och ställde mig på två hjul och hade mig). men för all del, tvingar de er att ha fula hjälmar så blir jag både arg och ledsen om jag i n t e får en bild. Och vill du bitcha över tappad kontroll över en latte sen, ptja, slå en plingeling? puss!

  2. Ninde said, on 08 september 2009 at 4:45 e m

    Emotser bilden! Hoppas det gick galant?🙂

  3. msn00b said, on 09 september 2009 at 9:06 f m

    Det blev ingen hjälm! Extremt lugnt och fint var det också, maxhastighet 50 och jovisst tappad kontroll blev det ju men så var ju också övningarna konstruerade för det. Men bra mycket roligare än jag trodde😀


Kommentera

