Ms. N00b

Klockan är åtta, det här är Ekot.

Posted in Uncategorized by msn00b on 02 september 2009

Stulen av Liza.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick ut mina beställda böcker från ”posten” trots att jag glömt avierna.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Skrev det här faktiskt, eller ja om en minut då för hon är 07:59

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pussade A hejdå när han skulle till jobbet

Det sista du sa högt: ”Jag älskar dig också”

Det senaste någon sa till dig: ”Det ska jag, älskar dig”

Vad har du druckit idag: Kaffe.

Vad var det senaste du åt: En macka med kalles kaviar och ett glas filmjölk igårkväll.

Vad var det senaste du köpte: hmm…cigaretter tror jag.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkt träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Ingen aning och jag ämnar inte titta efter innan jag fått i mig kaffet, kokongdag idag.

Godaste glassmaken: Beror på humör, just nu Citronsorbet (som iofs tekniskt sett inte är en glass), Tiramisuglass funkar också. Jag är fan trött på B&J

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det beror väl på hur man definierar kärlek, jag tror absolut på attraktion vid första ögonkastet men kärlek för mig är mycket djupare än vad ett ögonkast kan skapa det har att göra med värderingar och personlighet och kräver att man känner varandra ganska väl. Men Förälskelse vid första ögonkastet – absolut.

Sover du tungt: Oftast.

Drömmer du mardrömmar: Det händer, men det var längesedan nu.

Trivs du med ditt jobb: nej vet ni, den här frågan skiter vi i.

Favoritklädsel: Beror på humör, årstid och aktivitet. Jobbet pennkjol och pumps, gärna skräddarsydd skjorta. Fritiden jeans Converse och topp eller skjorta. The all time favourite plagg är däremot without contest Poftan. Jag har typ åtta.

Favoritlåt just nu: Många, men av någon anledning alldeles särskilt REO Speedwagon – can’t fight this feeling, just nu. Kan bero på en överdos Supernatural.

Vad ser du om du tittar till höger: Tavlor som vi inte hunnit få upp ännu, diverse crap som skall upp på vinden.

Vad gör dig glad just nu: Älskad A och Lilla M. Mina sköna vänner som jag är så tacksam för. Att livet egentligen är så jävla bra just nu. 

Vad ska du göra härnäst: Ringa och säga upp min körlärare, dammusuga, läsa körkortsteori och slutligen ta en liten spadag med mig själv efter långpromenaden med hunden.

Höger eller vänsterhänt: Vänster.

Humör just nu: Avvaktande, vi får väl se hur körskolan hanterar min begäran att byta lärare.

Favoritgodis: Lakrits, surisar. Jag är officiellt trött på choklad.

Kläder just nu: Herrpyamas.

Sommarplaner: Krama ur det allra sista av lugn och ro den lilla ynka vecka som är kvar.

Hur många kuddar sover du med: Fyra men bara två är mina.

Spelar du något instrument: Tangentbord? Det låter rätt bra när jag drar loss.

Morgon- eller nattmänniska: Beror på rådande rutiner men jag mår bättre av att gå upp tidigt och lägga mig tidigt,

Vad är viktigast för dig: Trygghet (ekonomisk, fysisk, känslomässig), kärlek (familj och vänner), harmoni (balans i livet, balans i själen). Förlåt Gabbiz att jag rippade dit svar en det var så klockrent, precis vad jag själv tänkte.

Är du kittlig: Beror på situation, ibland jätte ibland inte alls.

Snarkar du: Jag sover på mage, vad tror du? Pratar i sömnen gör jag också. Constantly blabbing, that’s me.

Stjärntecken: Kräfta.

Äckligaste insekten: Allt med för många ben

Kommentera

