Ms. N00b

Enter Tuesday (miseria, misery, elände)

Posted in Uncategorized by msn00b on 01 september 2009

För varmt svettar jag halvt ihjäl när jag trampar iväg till hamnen på morgonen, lika varm och irriterad trampar jag hem. Hittar bra frisör, går hem för att betala räkningar inser att jag är fattig. Inser att jag dessutom håller på att bli sjuk. Går på körlektion fickparkerar backandes i fucking rusningstrafik vid korsningen amiralsgatan/nobelvägen (på min femte körlektion, och jag gjorde det fan bra) körläraren skriker åt mig för att jag blir stressad. Kommer hem, äter middag, borde dammsuga, har fått en blåsa på tungan. Hunden vill gå ut.

Fy fan.

Jag vll bara gå och lägga mig.

Actually I think I will.

Byta körlärare skall jag f. ö också, att skrika åt en elev som blir stressad är liksom inte direkt pedagogiskt. Att jag dessutom skall betala för nöjet kan han fan glömma.

Kommentera

