Ms. N00b

Nördrend

Posted in Uncategorized by msn00b on 18 augusti 2009

Alltså… såhär är det.

Jag har börjat spela wow igen.

and I still love it.

Now you be nice, oki?

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tobias said, on 18 augusti 2009 at 1:27 e m

    Haha, är det mitt fel?

    /Rabies

  2. DivaLiz said, on 18 augusti 2009 at 1:30 e m

    Sålänge du bara är _min_ (ok, A:s också då) lilla nörd så får du nörda preciiis så mycket du vill 8bortsett från fikapaus vid mitt nya köksbord framåt helgen) 🙂

    • msn00b said, on 18 augusti 2009 at 2:54 e m

      @Liz – ohh fika känns som en plan och hehe jag är alltid er lilla nörd 🙂

      @Tobias – I wish att jag kunde skylla på någon annan men nej tyvärr det är helt och hållet min egen skuld 🙂

  3. dodgy said, on 20 augusti 2009 at 2:38 e m

    dodgy säger lite skamset: Jag är sugen på att spela wow igen…
    msn00b utbrister glatt: JAG MED!

    och så gick det till när träsket var open for business igen 😉


Kommentera

