Ms. N00b

Miljön vs min sambo

Posted in Uncategorized by msn00b on 11 augusti 2009

Jag tror att Malmö försöker säga A någonting. är han skall sova åskar detm, och inte litegrann heller nänä buller och bång och så 40 grader på det.

När han skall cykla till jobbet ösregnar det, alternativt är varmt och kvalmigt med en miljard insekter att ta sig igenom.

När han skall cykla hem är det samma visa, oavsett om det varit klarblå himmel och en behaglig bris precis innan. Så fort klockan slår 1630 så regnar det alternativt blir kvalmäckel.

Själv solar jag i behaglig bris när andan faller på och myser till något avsnitt av en serie när det regnar och gosar närar närar när det åskar.

Stackars bejbi.

Miljön tycker inte om dig.

Bäst vi köper bil

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. hooct said, on 13 augusti 2009 at 9:04 e m

    älskling förlåt. jag orkar inte riktigt nu, hör av mig snart. tusen kärlekspussar.

    • msn00b said, on 14 augusti 2009 at 1:31 e m

      Men käraste du, det finns inget att förlåta. jag finns här när du känner att du orkar med sällskap igen. Och du, I don’t do judgemental just support. Alltid. Kärlek


Kommentera

