Ms. N00b

att vara kvinna för sin (uppätna) hatt

Posted in Uncategorized by msn00b on 11 augusti 2009

Ni vet det där jag skrev om att det var tröttsäsong nu och inte hände något?

I take it back. Jag behövde tydligen bara en endaste liten sådan dag nämligen för idag har det jävlar i gatan hänt grejjer! Mest har jag iofs suttit i telefon men oj vad jag har varit duktig och löst världsproblem.

Nu skall jag abra städa, laga mat och sätta mig ner med block och penna så skall det nog bli ordning på resten också… har nämligen insett att jag har lite drygt två veckor innan livet ramlar igång igen och jag kan nog hinna en hel del på två veckor …kanske till och med ett såndäringa livsprojekt.

hmm

jodå

Kommentera

