Ms. N00b

Häpp

Posted in Uncategorized by msn00b on 10 augusti 2009

Det var ju lite hektiskt där ett tag, det var dödsfall och arvsskiften och gårdsnazistr i vartannat så att jag knappt fick en blund.

Nu – intet.

Och jag som borde njuta av att det inte är asjobbigt just nu går mest runt och ylar lite lätt i lägenheten. För det är tråkigt att vara hemma ensam på dagarna. För jag har ingen energi, inte ens till att spela wow och allt bara känns jobbigt och trist och jag är trött och rastlös på samma gång. Tjafsar med älskad A om idiotsaker och är allmänt gnällig. Inte ens roligt gnällig så att jag kan skriva om det.

Boring people have no stories.

Eller kanske är det bara för att jag befinner mig i den där irriterande delen av sommaren, den då det är sommar men ingen annan är ledig och själv vet jag precis vad jag skall göra men det är inte dags riktigt ännu? hell om tre veckor kommer jag ju slita arslet av mig, men tills dess….

Kommentera

