Ms. N00b

När jag dör

Posted in Uncategorized by msn00b on 03 augusti 2009

Det kanske beror på allt livsomvälvande som hänt runt omkring de senaste tiden men helt plötsligt tänker jag på vad jag skulle vilja hände med min blogg och allt crap jag hävt ur mig på internet om jag gick bort. kolade vippen, dog. Är det obehagligt att den ligger kvar eller kul att kunna gå tillbaka och läsa?

Sanningen är att jag inte vet och strängt taget är det väl heller inte mitt beslut att ta eftersom det inte är jag som kommer få leva med konsekvenserna. Kanske är det bättre att eventuella efterlevande får ta det beslutet.

Hörni. Lösenorden till livet på nätet står inskrivna och indexerade i pärmen för viktiga papper. Om ni behöver hitta dem alltså. Om jag inte är död och ni bara försöker läggga näsan är blöt är ni vänliga att hålla er borta från de där papprena.

Kommentera

