Ms. N00b

H som i F del 1

Posted in Privat by msn00b on 22 juli 2009

Hur skriver man om sådant som man inte vet hur man skall uttrycka? Hur bär man sig åt för att verbalisera det som måste sägas men som inte har några ord?

Hur bär man sig åt när hela ens insida sprängs av allt som vill ut men inte vet hur? Eller ens vad det är som vill ut?

Å ena sidan tror jag att jag konfronteras med det som borde varit och sörjer det som aldrig blev och å andra sidan är jag också ledsen bara rätt upp och ned. För hur det än har varit så har jag känt, jag har älskat. Även om jag faktiskt inte är särskilt säker alls på vad du kände, om du kände.

Å ena sidan är jag så ledsen över att jag inte finns vid din sida. Ingen skall behöva vara ensam. Å andra sidan vet jag knappt vad jag skulle gjort där, vi hade ju ingen relation du och jag även om jag gärna hade haft det.

Jag vet inte riktigt vad jag känner även om jag inte kan sluta gråta. Sorg över det som aldrig blev eller sorg över det som var?

Jag vet faktiskt inte.

Kommentera

