Ms. N00b

Helst utan präst också

Posted in Uncategorized by msn00b on 20 juli 2009

Jag har alltid föreställt mig bröllop som väldigt vackra, klassiska. Ta dam ta dam och så knata nedför kyrkogången. Klart. Må så hända att jag inte sett mig själv i en gräddbakelse till klänning utan kanske snarare ett off-white (jomenfaktiskt kritvitt känns lite…hycklande) fodral. Men ändock klassiskt klassiskt klassiskt.

Idag lärde jag mig att bröllop kan vara coola också. Att man inte alls behöver följa en mall (även om jag personligen tror att oddsen är högre för att Yoda väser ”marry this woman you will” på vårt bröllop än att vi står i varsin hink).

Det här var kanske det vackraste och samtidigt coolaste jag sett på väldigt, väldigt länge. Det är inte jag, men det fick mig att förstå att det kan vara jag, vi. Våra idéer som styr. Inte något som nödvändigtvis behöver vara som alla andras.

Om vi nu skulle få för oss då. Någon gång. Eventuellt möjligen kanske.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jonas said, on 20 juli 2009 at 9:35 f m

    Just så.
    🙂

  2. msn00b said, on 20 juli 2009 at 10:24 f m

    🙂

  3. Ninde said, on 21 juli 2009 at 6:03 e m

    Tror man ska göra sin egen grej. Alltid..


Kommentera

