Ms. N00b

Epic jävla jätteFAIL

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 juli 2009

Hej jag heter Jenny

(cue gruppen: HEJ JENNY)

Jag är en serieknarkare. Det började lite försiktigt för några år sedan med att jag liksom de flesta andra tonåringar tittade på Vänner. Men när alla andra slutade så kunde inte jag sluta. Det blev mer och mer och Vänner blev inkörsporten till ett tyngre missbruk. Inte förrens idag insåg jag precis hur tungt mitt missbruk egentligen är.

*konstpaus med djupt ångestfyllt andetag*

Jag är beroende av ”The Hills” på MTV och jag har tappat kontrollen.

Snälla någon, skjut mig i pannloben.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 14 juli 2009 at 7:29 e m

    det är nu jag inte ska tipsa om Nurse Jackie, Hung och Mental då, med andra ord? 😉

  2. Erika said, on 16 juli 2009 at 1:36 e m

    Jenny, det är okej. Erkännandet är första steget till att komma över det. Tro mig, det finns värre saker än att vara beroende av The Hills. Du kunde ju ha lyssnat på James Blunt eller Per Gessle. DÅ skjuter jag dig.

  3. msn00b said, on 17 juli 2009 at 7:50 f m

    Men jävlar Anna!ok nu har jag imdbat hung mental och nurse jackie. Det känns lite småilla att skylla mitt fortsatta tvberoende på någon annan men ohhh man kommer få bända mig bort från soffan meddelst kofot.

    Tack Erika, verkligen det värmer att du inte kpommer behöva skjuta mig. Alltid skönt att börja helgen med att inte bli skjuten i huvudet.


Kommentera

