Ms. N00b

min vecka som skånetös

Posted in Uncategorized by msn00b on 10 juli 2009

Måndag: Solade, solade solade. Bodde den telefon med en V. Fick solrand på kinden av headsetet.

Tisdag: Mer sol. Lite tröttsamt. Läste världens märkligaste men kanske mysigaste bok ”brev till en bokhandel”

Onsdag: MER sol wtf. Nu mkt tröttsamt och varmt. Ingen bra bok. Misär.

Torsdag: Panik, Baby ringer 07:30 påpekar vi har målare på väg, jag vimsar runt naken och varm öppnar dörren med tandborsten i munnen (dock ej naken vilken jag fan borde få pluspoäng för). Monterade ner sänghelvetet och släpade runt på den i lgh fortfarande med tandborste i munnen. Jag inte målarna, målarna tittade på som de rövhattar målare är. Jag är inte logisk innan första koppen kaffe och knappt ens efter det. Sovrummet är numera gräddvitt och inte gråvitt. Skit samma. Allvarligt. Orka bry. Sålänge jag slipper betala.

Fredag: Regn = produktiv J. Bokat körlektioner och drällt med L. Missade tvätttiden eftersom körkortsmupparna envisades med syntest utan linser (wtf – jag ser nada utan linser. Som i bokstavligen. Som i jag kommer avla jävligt blinda barn en vacker dag. Det finns en anledning till att vi halvblinda blir datornördar istället för sportnördar, försök du hoppa och skutta med ett par igensvettade nittiotalsglasögon på snoken.

Nu: Stjäla en tvätttid. Innan hela familjen får gå commando helt ofrivilligt. Nu är bara frågan var alla kläder är någonstans.

Kommentera

