Ms. N00b

Kommunikationssvårigheter

Posted in Uncategorized by msn00b on 01 juli 2009

Eftersom A gått och skaffat sig ett jobb (och klippt av sig håret, världen är i sanning ur led) så har vi begränsad kommunikation jus nu därför får jelt enkelt bloggen tjäna som kommunikationsmedel. Det skall nämligen inhandlas soffa… A vill ha en clean cut modern skapelse och jag vill ha en pösig med höga harmstöd så jag kan krypa upp i hörnet med en bra bok. Jag tror ta mig fan att jag hittat en bra kompromiss.

http://www.ilva.se/produkt/41308900/kingston?maingroupurl=soffor&webgroupid

Färgen gör dessutom att knäferhåren blir lite mindre synliga  och eventuella övernattningsgäster kan nanna gott i den bara vi tar bort kuddarna + att naturfärger is da shiet att kombinera med bokhyllorna i mörkt trä, golvet i ljus fiskbensparkett och vita väggar och tygdetaljer signerade Joseph Franck- det här kommer bli så galet snyggt. Jag har dessutom spanat in lampor med fötter av ljustgrå drivved och ett soffbord med bordsskiva i åldrad ljusgrå ek (galet dyrt men vaffan det är inte som att jag tänker köpa det nu) i en annan butik.

Det här kommer helt enkelt att bli galet bra 🙂

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 01 juli 2009 at 6:21 e m

    Kingston är grym, jag var millimeter från att köpa den själv, men bestämde mig slutligen för den jag har nu

  2. Anna said, on 01 juli 2009 at 9:41 e m

    Den där soffan ser väldans bra ut. Levereras den innan slutet av augusti? 😉

  3. Fröken Framtid said, on 01 juli 2009 at 11:57 e m

    Skaru flytta till SKÅÅÅÅNE, din toka?!
    Puss från Sthlm och Maria

  4. msn00b said, on 02 juli 2009 at 9:43 f m

    Liz: ja visst är det, problemet är bara jag ville ha en offwhite eller ljust ljust grå, A ville ha en kolafärgad och eftersom jag tydligen lämnade min personlighet hemma igår så blev det en kolafärgad, men jag drömde de facto mardrömmar inatt om att den kommer att se gul ut.

    Anna: åh vad kul att du tycker det! Och ja, vi har sådan jäkla tur att den levereras imorgon 😀

    FF: jag har redan flyttat 😀 Skall alldeles snart trippa ut på balkongen och njuta av min skåningstatus meddelst sol 😀 Hördu, kan du inte skicka en inv till bloggen är du söt? Kram!

  5. Anna said, on 02 juli 2009 at 10:14 e m

    grett! då är alltså den soffan liiite min? ja? 😉

  6. Ninde said, on 03 juli 2009 at 1:28 e m

    Najs. Med sträcka ut benen hörna med!

  7. ina said, on 07 juli 2009 at 1:45 f m

    jag är sugen på något liknande till vår lägenhet, behövs!

  8. Rosengeranium (Parkettodlaren) said, on 08 juli 2009 at 11:44 f m

    Skåne och odlingszon1 – jag är avis 🙂 Soffan ser bra ut, rymmer oändligt antal kompisar på tebesök, och de långväga kan sova över – perfekt!

  9. msn00b said, on 08 juli 2009 at 3:32 e m

    Anna – selbstklaar. Vi kan dessutom huttra av ångest i varsitt hörn (och terapititta på David Tennant) natten till den 23:e. Stora soffor är bra till mycket 🙂

    Ninde – jupp 🙂

    Ina – Ilva is da shiet och hem till er är det ju inte så förskräckligt långt med släp heller 🙂

    Rosengeranium – så tänkte jag också, yay! Odla! Sedan slogs jag av insikten i exakt hur jobbigt det är att packa upp crapet man så omsorgsfullt packat ned. Just nu innehåller min balkong en ynka pynka balkonglåda med köpeörter i kruka. Jag skäms ögonen ur mig. Tänker dock inhandla fåniga mängder bougainvillea snarast och fåfängt hoppas på att de täcker in hela balkongen. Den enda frukt som kommer befinna sig på min balkong i år är citronen i mitt isvatten. Who would have thought? HUr går det med er egen flytt förresten?

  10. Anna said, on 08 juli 2009 at 3:44 e m

    Jag är med på allt som innefattar David Tennant. Allt! 🙂


Kommentera

