Ms. N00b

buhu. cry me a river

Posted in Uncategorized by msn00b on 25 juni 2009

Ok, jag vet det är inte synd om mig. Jag kan räkna upp ungefär en miljard anledingar till varför den här flytten är asbra för oss på alla möjliga olika sätt och vis.

MEN

Just nu vill jag bara gråta så att hjärtat brister för det är så jävla tungt. Det är så jävla mycket att göra och jag orkar snart inte mer.Helst av allt vill jag bara ställa mig i en kall kall dusch.

Det är 27 grader i skuggan här och jag har 295872 flyttlådor att bära.

Är det moraliskt försvarbart att slänga precis allt som itne har ett sentimentalt värde och sedan köpa nytt på plats? Allvarligt?

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. DivaLiz said, on 25 juni 2009 at 3:58 e m

    jaaaa, hutta (skånska för släng) allt åt tootikki! Känn hure befriande det är! och shoppa tillbaka allt nytt fräscht och handplockat med mig i Malmö(u)🙂

  2. linalainen said, on 25 juni 2009 at 4:52 e m

    JA
    absolut


Kommentera

