Ms. N00b

Jag – en baglady

Posted in Uncategorized by msn00b on 24 juni 2009

Jag är full.

Jag är (typ) bostadslös.

Jag har samtidigt (typ) för många bostäder (I FEL JÄVLA STAD).

Jag är röksugen SOM FAN.

Mitt liv som BORDE ligga prydligt nedpackat i lådor ligger ihopknökat i diverse skåp eftersom jag inte hann städa ordentligt innan folk skulle komma på visning. Förresten, who do I think I’m kidding? Inte fan kommer något att bli prydligt nedpackat. Jag har tur om jag hinner trycka ned skiten i svarta sopsäckar innan flyttlasset avgår. Hell, jag är tacksam om jag HAR ett flyttlass. Och come to think of it, jag är tacksam om jag har någonstans att frakta crapet till.

Jag är trettio år minus  FYYYYYhhyyyRA fucking dagar. Dvs jag kommer att spendera min trettioårsdaga som skåning = traumatisk upplevelse.

15 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 24 juni 2009 at 10:45 e m

    Baby, du kommer klara det fint. Din trettioårsdag kommer bli fantastisk och du kommer forma Malmö till bästa värsta fördelen.

    Kram!

  2. msn00b said, on 24 juni 2009 at 11:40 e m

    awww!
    Nu smälte jag som en… ptja jag smälte helt enkelt 🙂 Kram & tack för stödet, det behövde jag verkligen!

  3. Anna said, on 25 juni 2009 at 1:08 f m

    jag håller mer erikat jag =)

    och malmö är ju lovely, nu när du flyttar dit blir det ännu mer lovely.

  4. msn00b said, on 25 juni 2009 at 8:36 f m

    Men åhhh! Söta du är! Och A, du vet det där som går av stapeln i Aug som vi mailade om? Jag kommer bo cirka 250 meter från centralen så du har sängplats 🙂

  5. DivaLiz said, on 25 juni 2009 at 12:58 e m

    Och jag intill pildammsparken, inflyttad och allt i aug 🙂 Jag kräver samtligas närvaro. Och ananaspaj. Sådetså.

    Och du, gulle, glöm inte att du hinner fylla jämnt rätt många gånger som skåning.

    Va? Ångest? Nä nu förstår jag inte vad du menar *blickar upp mot skyn, visslar och cirklar med foten*

  6. Anna said, on 25 juni 2009 at 1:05 e m

    Oh, sängplats tar jag väldigt tacksamt emot =)

    Nu ska jag sätta mig ute i solen med datorn och lägga ner lite tid på just det där projektet…

  7. msn00b said, on 25 juni 2009 at 3:00 e m

    men ÅH

    Alla flickorna i sommar och paj – deal?

  8. Anna said, on 25 juni 2009 at 5:30 e m

    snackar vi ananaspajen vi åt på gabbiz födelsedag? isf är jag mer än gärna på! 🙂

    jag varnar redan nu för att det kan bli svårt att bli av med mig när jag väl har kommit ned. ni kommer att få släpa mig till sturup =)

  9. msn00b said, on 25 juni 2009 at 8:18 e m

    vem har sagt något om att vi skulle vilja bli av med dig? Månne en Master i Lund om några år? Just a thought…

  10. Anna said, on 25 juni 2009 at 11:56 e m

    får jag inte jobbet som ligger på lut skulle jag kunna flytta ned efter jul, såvida jag hittar ett jobb där nere. Och bostad och sånt där. 🙂 plus att jag måste övertyga min mor om att det är en bra grej att flytta från den här hålan, även fast hon inte kommer att kunna träffa barnbarnet (mig struntar hon väl i) så ofta.
    jag har ju redan börjat ta språklektioner, liksom… 😀

  11. msn00b said, on 26 juni 2009 at 8:46 f m

    ohh nice, ang det där med modern så jo…min är väl inte superglad just nu, men vaffan det går tåg.

    När får du veeta om jobbet? Jag hade förstått det som att allt var klappat och klart?

  12. Anna said, on 26 juni 2009 at 10:42 f m

    jag får veta i slutet av sommaren. det hänger lite på vem som blir überchef och hennes (för det kommer bli en kvinna) erfarenhet. är hon erfaren kan dom ge tjänsten jag vill ha till mig, men är det en gröngöling behöver dom någon som kan backa upp the über med lite kunskap och erfarenhet.

    just nu vet jag inte om jag ska hålla tummarna för det här jobbet eller om jag ska hoppas på ett jobb där nere. lite dubbelt, om man så säger.

  13. msn00b said, on 26 juni 2009 at 11:11 f m

    ahhh dilemmat med öppna dörrar, nej jag förstår det är skitjobbigt att inte kunna bestämma själv utan behöva invänta andras beslut för att själv kunna besluta.
    Men det ena kanske inte behöver utesluta det andra? Att ta tjänsteledigt för att plugga färdigt på masternivå brukar uppskattas ganska mycket på större företag, mindre nooooooo

  14. DivaLiz said, on 26 juni 2009 at 2:07 e m

    Men vafan. Kom hit medan erbjudandet om chokladmousse i soffan kvarstår? Fatta vilken lyx att ha alla flickorna i Malmö!

  15. msn00b said, on 26 juni 2009 at 3:04 e m

    Faktiskt kom nu.
    Och Erika när skall du flytta ner? Srsly? Palats schmalats tänk vin på balkongen med utsikt över stranden istället 🙂


Kommentera

