Ms. N00b

ihh! Ihhh!

Posted in Uncategorized by msn00b on 24 juni 2009

X antal visningar av lägenheten senare är jag helt slutkörd, men lycklig!

Det verkar som om vi får lägenheten uthyrd utan problem (och jag hann städa, puh!) så imorgon är det jag som åker in till staden med fullmakterna i handen och lämnar dem in person till vår uthyrare.

Snart är vi på väg!

Först skall vi bara ta reda på var någonstans vi  skall bo i Malmö mellan söndag och onsdag och ordna transport ner till skauneland🙂 Nåja, det löser sig nog det också.

Nu är det jag som tänker dricka ett glas vin och äta tacopaj samtidigt som jag slänger en massa skräp framför Men in Trees.

Tudiluu darlings!

Kommentera

