Ms. N00b

Eh jaha?

Posted in Uncategorized by msn00b on 23 juni 2009

Vi flyttar tydligen till Malmö på måndag.

Ursäkta mig, nu skall jag gå och andas i en papperspåse och sälja min kropp för lite flyttlådor (och ja just det ja, hitta någonstans att bo).

Någon som vill hyra en tokfin lägenhet i Göteborg?

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ina said, on 23 juni 2009 at 6:30 e m

    Oj… Shit!!

  2. B said, on 24 juni 2009 at 12:42 f m

    wihuuuuuuu!! Fan vad kul!!😀 Välkommen till Malmaaau!

  3. msn00b said, on 24 juni 2009 at 10:30 f m

    ihhhhhhhh!
    Och gud så mycket möbelaffärer vi skall springa runt i! och loppisar! You and me på loppisar och auktioner, vi kommer bli som de där antikvitetsjagande tanterna på tv.

    Mitt kreditkort gråter redan

  4. B said, on 24 juni 2009 at 10:51 f m

    hahaha! jag som precis klippt mitt kreditkort.. men vilken perfekt timing!! Jag flyttar ju den tredje så nya möbler behövs!😀 Jag vill ha ett engelskt skrivbord men de är så äckligt dyra😦

  5. msn00b said, on 24 juni 2009 at 12:46 e m

    Två själar samma tanke, it’s you me and the dödsbon I guess. Dead pppl have nice furnitute

  6. msn00b said, on 24 juni 2009 at 12:46 e m

    furniture t o m jag är en gam, älska mig ändå


Kommentera

