Ms. N00b

Förändring.

Posted in Privat by msn00b on 18 juni 2009

Det finns för tillfället ett antal lösa trådar som gör sitt bästa för att fladdra vilt i ansiktet på mig. Jag har extremt svårt för lösa trådar, särskilt lösa trådar som  kan komma att påverka min vardag ganska så extremt.

En av de lösa trådarna handlar om A och jobbet han sökt. Just nu vet vi inte i vilken stad vi kommer att bo om två veckor.  En annan lös tråd finns i mitt liv där det uppstod en situation för inte så länge sedan som jag kommer bli tvungen att hantera ganska så bryskt.

Så döm om min förvåning när jag trallar runt härhemma och är allmänt lugn och ptja, optimistisk. Tar dagen som den kommer och är allmänt sugen på att sjunga hakuna matata sången.

Det löser sig helt enkelt.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 18 juni 2009 at 12:36 e m

    Two weeks notice? Det var snabba ryck. I’m with you on the lösa trådar part. Härligt att du kan släppa o bara flyta med den här gången. Hakuna indeed…:)


Kommentera

